Pequenos con dificultades: retraso madurativo?

etapas-del-desarrollo-infantil

              Lendo a seguinte entrada de FAMILIA y COLE, reflexiono sobre os conceptos comodín que existen no diagnóstico, non só educativo, senón tamén clínico, médico, psicolóxico… parece que hai unha tendencia cara a etiquetaxe permanente e que se non poñemos un nome X, a intervención está menos fundamentada ou xustificada. Acaso  unha etiqueta indebida non condiciona unha certa práctica que ao mellor non é todo o axustada que debería?                       Estou de acordo co autor deste blog, en canto a que moitas veces, as causas para atender aos pequenos, son máis un conxunto de aspectos alleos a él, que dificultades inherentes ao propio neno ou nena. E por suposto  creo que isto deberíase transmitir ás familias, como corresponsables do desenvolvemento dos nenos e nenas, para que coñezan a importancia de crear hábitos, establecer rutinas, presentar estímulos variados, deixar medrar e experimentar aos pequenos e pequenas, “obrigarlles” a que entendan a utilidade da linguaxe, do movemento, da interacción… para que pouquiño a pouco vaian sendo seres independentes.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: